Conectar el PC a deco Digiquest A380 Combo a traves de Archer C20i V1

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.
2016-12-19 17:08:46
Model : Archer C20i

Hardware Version :

Firmware Version : V1

ISP :

Hola a todos . Me gustaria Poder ver los Canales del decodificador Satelite a Través de la PC. Por vía Inalámbrica Funciona, Pero me gustaria saber si es Posible y Como utilizar el Módem Archer C20i de Punto de conexión.Ya Que La Conexión al deco es por LAN. O mejor, se puede ver la TV, el deco, a través del Módem al PC?.
Que deberia Hacer. (Leer seria lo Primero pero ....)
Como pongo el idioma en el Módem
Archer C20i V1, ya en solitario Que me vendedor en ingles por Defecto. Si lo tuviese en Español Una lo mejor me podría enterar de algo mas.
Gracias con anticipo por vuestra ayuda.
Hello everyone . I would like to be able to see the Canals of the Satellite decoder through the PC. Via Wireless Works, But I would like to know if it is Possible and How to use the Archer C20i Modem Connection Point. Since the Connection to the Satellite decoder is by LAN. Or better, you can see the TV, the Satellite decoder, through the Modem to PC ?.
What should I do. (Read would be First thing but ....)
As I put the language in the Modem Archer C20i V1, already solo That I sell in English by Default. If I had it in Spanish, the best I could find out about something else.
Thank you in advance for your help.
  0      
  0      
Options