Max number of wireless ACL

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.

Max number of wireless ACL

This thread has been locked for further replies. You can start a new thread to share your ideas or ask questions.
Max number of wireless ACL
Max number of wireless ACL
2015-05-29 02:11:39
Region : Brazil

Model : TL-WA701ND

Hardware Version : V2

Firmware Version : 3.17.0 Build 140324 Rel.36563n

ISP :


Hy caras, sou brasileiro! im desculpe o mau Inglês. Eu tenho um problema em TL-WA701ND. Número máximo de entradas ACL sem fio 16. Eu preciso de mais registred endereço mac no meu dispositivo.








Alguns atualização de firmware aumenta esse limite para 16 endereço MAC?


Existe algum dispositivo que você sabe para me dar a opção de colocar mais de 16? Estou aguardando, obrigado.
  0      
  0      
#1
Options
2 Reply
Re:Max number of wireless ACL
2015-05-31 19:14:04
Can you write in English so everyone can understand.
  0  
  0  
#2
Options
Re:Max number of wireless ACL
2015-06-14 20:46:46

kelvyndutra wrote


Hy caras, sou brasileiro! im desculpe o mau Inglês. Eu tenho um problema em TL-WA701ND. Número máximo de entradas ACL sem fio 16. Eu preciso de mais registred endereço mac no meu dispositivo. .



Hy guys , I'm Brazilian ! i'm sorry the bad English . I have a problem in TL- WA701ND . Maximum number of wireless ACL entries 16. I need more registered mac address on my device
Alguns atualização de firmware aumenta esse limite para 16 endereço MAC?.

Some firmware upgrade increases this limit to 16 MAC address ?

Existe algum dispositivo que você sabe para me dar a opção de colocar mais de 16? Estou aguardando, obrigado.



Is there any device that you know to give me the option of putting more than 16 ? I'm waiting , thank you.
  0  
  0  
#3
Options

Information

Helpful: 0

Views: 502

Replies: 2

Related Articles