Alertes VGI C340I

Alertes VGI C340I

Alertes VGI C340I
Alertes VGI C340I
Yesterday
Model: VIGI C340I  
Hardware Version: V1
Firmware Version: 2.0.2 build 241028 ref.58872n

Bonjour

Je viens de faire l aquisition de cette camera.

Je n ai pas de NVR pour enregistrer.

J essaye de recevoir des alertes en utilsant VIGI VMS sur le cloud ou sur l application VIGI de mon tél mais je ne vois qu une petite photo et sans pouvoir cliquer dessus et l agrandir.

Alors j ai deux question!

Dabord dans un futur il y aura t il une mise a jour sur la caméra qui me permettra de pouvoir voir des photos plus grande et des petites videos lors d une alerte.

Ensuite avec d autres modelèls de cam VIGI en ce moment est t il possible d enregistrer des vidéos et photos lors des alertes en utilisant VIGI VMS sur le cloud en utilisant l appli VIGI sur le tél.

J espere que j ai été clair.

Merci!

0      
  0      
Options
2 Reply
Re:Alertes VGI C340I
18 hours ago

Hi @lolo99 

Thanks for posting in our business forum.

The footage preview is a capture from the video. That's only a small picture I don't think you can find the larger one. On any software.

Don't understand the second question. Could be the translation inaccuracy.

Best Regards! If you are new to the forum, please read: Howto - A Guide to Use Forum Effectively. Read Before You Post. Look for a model? Search your model NOW Official and Beta firmware. NEW features! Subscribe for the latest update!Download Beta Here☚ ☛ ★ Configuration Guide ★ ☚ ☛ ★ Knowledge Base ★ ☚ ☛ ★ Troubleshooting ★ ☚ ● Be kind and nice. ● Stay on the topic. ● Post details. ● Search first. ● Please don't take it for granted. ● No email confidentiality should be violated. ● S/N, MAC, and your true public IP should be mosaiced.
  1  
  1  
Options
Re:Alertes VGI C340I
10 hours ago
Hello I would like to know if it is like this for all the other Vigi cams?
  0  
  0  
Options